Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

Από τη Διαπραγμάτευση στο Διαίρει και Βασίλευε...

           Ο αναγνώστης του μπλοκ, ΑΣΤΕΡΙΞ, με αναγκάζει με τα μακροσκελή σχόλιά του,  να απαντώ με αναρτήσεις.  Δεν με πειράζει όμως. Είμαι εδώ για κάθε απάντηση. 









               Σε ευχαριστώ κατ’ αρχήν για τα καλά σου λόγια, όσο αναφορά το ύφος του μπλοκ. Θα διατηρηθεί όσο υπάρχει.
                Διαπραγμάτευση. Όντος μια λέξη πολύ δημοφιλής τη συγκεκριμένη εποχή που διανύουμε. Όπως και το ΟΥΑΟΥ. Μου ζητάς  όμως να παραδεχθώ ότι είναι στείρα η θέση να μην διαπραγματεύομαι τη δουλειά μου. Πως είναι δυνατόν αυτό; Να πάμε σε μία διαπραγμάτευση και να συμφωνήσω να χάσω την δουλειά μου; Και σε παρακαλώ,  μη μου αναφέρεις ως παράδειγμα τα προγράμματα κατάρτισης του ΕΣΠΑ και τις καλλιέργειες φαρμακευτικής κάνναβης. Ειλικρινά, τις θέσεις αυτές τις θεωρώ άκρως προσβλητικές. Διαπραγμάτευση μπορεί να υπάρξει μόνο με μια αφετηρία: Οι δουλειές μας ακέραιες, ο τουρισμός σας ανέπαφος και αναπτυσσόμενος. Σκέψου το. Υπάρχει λύση.
                Τώρα για τον κύριο Πάχτα. Δεν είμαι αυτός που θα κάνω τον δικηγόρο του. Ούτε είμαι αυτός που θα κρίνει τις επιλογές του στη θητεία του. Αλλά να συμφωνήσουμε σε κάτι, αν είσαι αντικειμενικός όπως λες. Γλυκό σάλιο δε του δώσατε. Ήρθε να κάνει Δημοτικό Συμβούλιο και τον κάψατε. Το αυτοκίνητό του το κάψατε. Τους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους του, τους ρημάξατε. Εντάξει. Να βλέπουμε την αλήθεια που και που.
                Δεν ξέρω την ηλικία σου αλλά εγώ είμαι λίγο πιο πάνω από τα σαράντα. Άρα την tvx την θυμάμαι καλά. Για τη απεργία ρώτησα και έμαθα όταν πήγαινα στο λύκειο. Απλά είμαι της άποψης να μην ανακινούμε τέτοια ζητήματα γιατί θα φτάσουμε στον εμφύλιο.
                Θεματοφύλακες είμαστε, διότι γνωρίζουμε πράγματα πριν από κάποιους άλλους. Έχουμε οικολογική συνείδηση διότι και αυτή δεν είναι προνόμιο μόνο δικό σας. Δεν μπορείτε, και δεν έχετε το δικαίωμα να μας κατηγορείτε ως   ανθρώπους που για χάρη του μεροκάματου θα διαλύσουμε την περιοχή που ζούμε. Στο παρελθόν, οι μεταλλωρύχοι, όταν έκλεισε η tvx (όπως λες ότι θυμάσαι),  κατέβαιναν μόνοι τους στις στοές, απλήρωτοι, δίχως να έχουν καμμιά υποχρέωση και κάναν την άντληση των νερών, ώστε να μην υπάρξει καμμιά περιβαλλοντική επίπτωση. Αυτό είναι οικολογική συνείδηση.
                Μου αναφέρεις το Αρσενικό στο νερό του Νεοχωρίου. Αφού ξέρεις ότι δεν έχει σχέση με την  μεταλλευτική δραστηριότητα, γιατί λες απλά πράγματα για φτηνή προπαγάνδα; Δεν υπάρχει μεταλλευτική δραστηριότητα στο Νεοχώρι, που θα μπορούσε να επηρεάσει το νερό του.
                Άφησα τελευταίο το ‘διαίρει και βασίλευε’. Μα φίλε Αστεριξ, κατηγορείς μια εταιρεία για ένα πράγμα που είναι στο πετσί του Έλληνα. Το ‘διαίρει και βασίλευε’ δεν το έφερε καμμιά εταιρεία στην Ελλάδα. Είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της ιστορίας του Ελληνικού Έθνους. Ποιον κατηγορείς; Μήπως αυτό που κάνεις εσύ αυτή τη στιγμή και αυτό που κάνω εγώ δε βοηθούν κάποιους να βασιλεύουν στις πλάτες μας; Ποιοι βγήκαν βουλευτές;….



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε αρθρογράφε..

Πρέπει να σου πω ότι δεν έχω καμία διάθεση να εξαναγκάζω κανένα.
Αν σου είμαι κουραστικός με τα σχόλια μου μπορείς και έχεις όλο το δικαίωμα να μην απαντάς.
Θεώρησα όμως πως σε σένα βρήκα πεδίο συζήτησης.
Θα προσπαθήσω λοιπόν να είμαι σύντομος και να μην σε κουράσω.
Υπόθεση εργασίας: εάν αύριο η κυβέρνηση και τον α ή β λόγο (δεν θα εξετάσουμε τον λόγο) κλείνει το εργοτάξιο των σκουριών.
Εσύ είσαι αναγκασμένος να διαπραγματευτείς εκ των πραγμάτων.
Αν λοιπόν σου προσφέρει μια εργασία με τα ίδια περίπου χρήματα που παίρνεις σήμερα, θα επέμενες στην εργασία που κάνεις τώρα και που καταστρέφει τον τόπο σου?
Σκέψου και απάντησε μου αν δεν σου κάνει κόπο.
Για τον Πάχτα που λες θα σου απαντήσω διαφορετικά.
Οι φοιτητές του πολυτεχνείου που έριξαν τον Παπαδόπουλο του έδωσαν γλυκό σάλιο??? Άξιζε γλυκό σάλιο???
Ένας μικρός Παπαδόπουλος ήταν και αυτός, αν και δεν επικροτώ τις ζημιές στα αυτοκίνητα εγώ προσωπικά.
Θα συμφωνήσω ότι δεν πρέπει να ανακινούμε θέματα για την απεργία αλλά να ξέρεις πως όποιος δεν θυμάται το παρελθόν του, είναι καταδικασμένος να το ξαναζήσει.
Έξυπνος είσαι,-καταλαβαίνεις τι εννοώ.
Εφόσον είστε θεματοφύλακες όπως λες και έχετε οικολογική συνείδηση γιατί δεν έχετε καταγγείλει μέχρι τώρα έστω και μια παρανομία της εταιρείας??? που ειναι σίγουρο οτι υπάρχουν.
Πως να σας εμπιστευθούμε σ αυτό το σημείο??? Ξέρω ο φόβος της εργασίας…!!!!
Το ότι κατέβαιναν οι μεταλλωρύχοι στις στοές για την άντληση των υδάτων επί tvx ήταν καθαρά για λόγους προπαγάνδας το ξέρεις κι εσύ οπως κι εγώ πολύ καλά.
Ωστόσο για όποιο λόγο και αν το έκαναν τους αξίζει ένα μπράβο.
Η προπαγάνδα για το νερό του Νεοχωρίου μάλλον είναι δική σου. Ξεχνάς εσκεμμένα τις ερευνητικές γεωτρήσεις που έγιναν εκεί και ήταν αυτές που προκάλεσαν την μόλυνση του υδροφόρου ορίζοντα.
Όχι φίλε μου την διαίρεση του κόσμου στην περιοχή την έφερε η εταιρεία, πριν απ αυτήν είχαμε ομόνοια με τις όποιες διχογνωμίες και αυτές μικρού βεληνεκούς για την καθημερινότητα.
Σήμερα το πρόβλημα είναι τεράστιο.
Κι εδώ είναι που συναντάμε την παροιμία που είπα πιο πάνω πως - όποιος δεν θυμάται το παρελθόν του, είναι καταδικασμένος να το ξαναζήσει.
Παράδειγμα έχουμε την απεργία, ας μάθουμε κάποτε από τα λάθη μας.


ΑΣΤΕΡΙΞ