Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Αντικειμενικά και Προσωπικά

Ενώ προβληματιζόμουν για το τι ανάρτηση θα κάνω για την επικαιρότητα, έχοντας 2-3 πιθανά θέματα να πω την άποψή μου,  έρχεται ο γνωστός – άγνωστος (μην πάει ο νου σας και ο νου σου φίλε μου στις γνωστές ερμηνείες της έκφρασης) και μου κάνει το εξής σχόλιο:

 “Φίλε μου θα θελα να μου πεις ειλικρινά για το πόσο έχεις προβληματιστεί με όλα αυτά τα αντικειμενικά προβλήματα που λέμε ότι θα προκύψουν από την εξόρυξη
και κατά πόσο έχεις βάλει το προσωπικό σου συμφέρον πάνω από του συνόλου.

            Επειδή από την έναρξη λειτουργείας του μπλοκ ξεκαθάρισα , ότι θέλω να προβάλω την άλλη άποψη και τον διάλογο σε ευχαριστώ φίλε διαφωνούντα, για τα εναύσματα που μου δίνεις για να πω αυτό που πιστεύω, όχι εγώ αλλά όλοι οι κάτοικοι (η συντριπτική πλειοψηφία τουλάχιστον)  της Βόρειας Χαλκιδικής. Των Μαδεμοχωρίων.

            Κατ’ αρχήν πρέπει να σου πω, φίλε ΑΣΤΕΡΙΞ, ότι έχω προβληματιστεί πολύ στο παρελθόν. Για να λύσω όμως τους προβληματισμούς μου δεν έτρεξα σε ανεπάγγελτους εθνοσωτήρες τύπου Τόλη για να με ενημερώσουν, ούτε σε πολιτευτές τύπου Ιγγλέζη που ζουν από αυτή τη διχόνοια  ώστε να έχω «αντικειμενική άποψη» όπως λες. Ανέτρεξα ως μορφωμένος άνθρωπος στις μελέτες της εταιρείας. Διάβασα, ζήτησα διευκρινήσεις από ειδικούς, έψαξα στο διαδίκτυο και δίχως να διεκδικώ το αλάθητο ενέκρινα τις μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων της εταιρείας.  Πρέπει όμως να σου πω, ότι επειδή πιστεύω ότι κάποια στιγμή το Κράτος πρέπει να εμπνεύσει εμπιστοσύνη στους πολίτες του, εμπιστεύομαι και επιζητώ του τακτικούς (ακόμα και καθημερινούς) ελέγχους του.   Δε γίνεται αλλιώς. Δεν μπορεί το κάθε παρατηρητήριο να νομοθετεί και να υπαγορεύει. Είναι καταστρατήγηση της Δημοκρατίας. Και για να μη παρασυρθείς στα όσα γράφω, το κράτος δεν είναι μόνο η κυβέρνηση, είναι και οι υπηρεσίες της. Δεν πρέπει η λειτουργία των υπηρεσιών να επηρεάζεται από καμιά αλλαγή κυβέρνησης ή ηγεσίας. Πρέπει να κάνει τη δουλειά της, όπως έχει ορκιστεί, με βάσει αυτά που έχει ορκιστεί να κάνει.

            Μου μιλάς για αντικειμενικά προβλήματα που λέτε ότι θα υπάρξουν. Ποια είναι τα αντικειμενικά προβλήματα; Η απαγόρευση της χρήσης κυανίου (κακώς τόσο δαιμονοποιημένο όπως λέει και ο διευθύνων σύμβουλος κ. Θεοδωροκόπουλος) σε συνάρτηση με το κλείσιμο των Σκουριών; Μα η μέθοδος ακαριαίας τήξης δεν χρησιμοποιεί κυάνιο λόγω της ύπαρξης του Χαλκού που θα προέρχεται από τις Σκουριές. Άρα τι ζητάτε;

            Διάβασα για την πρόταση εξολοκλήρου υπόγειας εκμετάλλευσης. Μα εσείς νοιάζεστε για τα δάση. Χρειάζεται πολύ μεγαλύτερη έκταση για εναποθέσεις σε περίπτωση ολικής υπόγειας εκμετάλλευσης.
   
            Πάμε τώρα στο προσωπικό για να μη μακρηγορώ και κουράσω.

            Ναι. Από τη στιγμή που δουλεύω εκεί είναι προσωπικό.

            Ναι. Από τη στιγμή που ταΐζουν τις οικογένειες τους 2000 συνάδελφοι, είναι προσωπικό.

          Ναι. Από τη στιγμή που δουλεύουν δεκάδες οικογένειες ελευθέρων επαγγελματιών, από αυτούς τους ανθρώπους (τους 2000 εννοώ) που είναι συντοπίτες μου, φίλοι μου και συγγενής μου είναι προσωπικό.  

            Ναι. Από τη στιγμή που νοιάζομαι για το μέλλον των παιδιών μου, είναι προσωπικό. Φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις την ευθύνη μου απέναντί τους και ότι ξέρω ότι δε θα καταστραφεί ο τόπος μου.

            Και τέλος. Ναι. Από τη στιγμή που αγωνιώ για το μέλλον του τόπου που ζω, που τόσο αγαπώ και δεν τον θέλω τόπο συνταξιούχων και ανέργων, είναι προσωπικό.

Τώρα αν νομίζεις ότι αισθάνομαι πάνω από το σύνολο… Τι να πω!

            

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου είπες πέντε μαγικά ναι .
Με έπεισες πραγματικά να αισθάνομαι, ότι νοιάζεσαι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο για το προσωπικό σου συμφέρον.
Κρίμα όμως για έναν μορφωμένο άνθρωπο να λειτούργει μ αυτό το σκεπτικό.
Περίμενα κάτι περισσότερο από σένα, γιατί μου έδωσες την αίσθηση από τις πρώτες αναρτήσεις σου πως διαφέρεις από τους άλλους……
Έκανα λάθος το παραδέχομαι …

ΑΣΤΕΡΙΞ

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου προβληματίστηκες λες στο παρελθόν αλλά για το παρακάτω θέμα δεν κάνεις καμία κουβέντα….


http://www.alterthess.gr/content/ayti-einai-i-nomimotita-tis-ellinikos-hrysos-toxika-apovlita-hynontai-ston-mayrolakka-kai


ΑΣΤΕΡΙΞ

Unknown είπε...

Για το πρώτο σου σχόλιο:
Σου είπα 5 μαγικά όπως τα χαρακτηρίζεις ΝΑΙ. Σου τα ανέλυσα όμως γιατί σε θεωρώ έξυπνο άνθρωπο. Η ανάλυση είχε ως σκοπό να σου αποδείξει ότι το προσωπικό μου συμφέρον ταυτίζεται απόλυτα με το σύνολο. Αν δε θέλεις να το καταλάβεις δεν είναι σίγουρα λόγω του IQ σου αλλά λόγω αυτών των ιδεών που θέλεις να προβάλεις. Εγώ από την πλευρά μου επιμένω ότι δεν έκανα λάθος για την εξυπνάδα σου. Συνεχίζω να πιστεύω ότι είσαι έξυπνος. Λες κρίμα. Μη λυπάσαι τους ανθρώπους που σκέφτονται, ψάχνουν και ερευνούν, μορφωμένους ή μη. Να λυπάσαι αυτούς που ακολουθούν τον όχλο δίχως δικιά τους άποψη, τους μαθητές λυκείου που μιλούν για κυάνιο ακόμα, αυτούς που κάναν ήρωες κάποιους που δηλώνουν εισοδηματίες και κόπτονται για τον τόπο. Εμένα δεν έχεις το δικαίωμα να με λυπάσαι με λέξεις τύπου «κρίμα».
Για το δεύτερο
Το συγκεκριμένο site έπαψα να το σχολιάζω από τι στιγμή που την ειρηνική παρουσία των συνδικαλιστών μας, στη πολεοδομία Αρναίας, την δημοσίευσε ως τραμπουκισμό. Τι θέλεις να μου πεις όμως; Εγώ πρώτος δεν είπα ότι θέλω καθημερινό έλεγχο; Αν γίνουν οι επισημάνσεις δεν θα συμμορφωθεί η εταιρεία; Αν η εταιρεία φύγει ποιος θα αναλάβει αυτή τη διαχείριση των όξινων νερών στην Ολυμπιάδα; Το κράτος που κάνει ελέγχους κάθε 3 χρόνια; Σκέψου. Προβληματίσου.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου καλησπέρα.
Είπα κρίμα δεν είπα ότι λυπάμαι.
Επέλεξε μόνος σου τι σου ταιριάζει….

http://el.wiktionary.org/wiki/%CE%BA%CF%81%CE%AF%CE%BC%CE%B1

το λινκ δεν το έδωσα για να σχολιάσεις το συγκεκριμένο blog.
Το έδωσα για το δημοσίευμα.

Τι κάνατε εσείς για αυτά τα νερά που ήρθαν οι επιθεωρητές???
Δεν άκουσα κανέναν από σας να φωνάζει γι αυτό το γεγονός.
Και τι μου λες τώρα?? Πως στο όνομα των όξινων νερών θα πρέπει να δημιουργήσετε μια μεγαλύτερη και μη αναστρέψιμη καταστροφή???
Όπως δεν άκουσα κανέναν σας να φωνάζει προς την εταιρία για τα πρασινογάλαζα νερά στις σκουριές.
Ευχαριστώ για τις φιλοφρονήσεις αν και οφείλω να πω πως το ίδιο έξυπνος είσαι κι εσύ, αλλά θα ήσουν ακόμη εξυπνότερος αν επέλεγες το προσωπικό σου συμφέρον να ταυτίζεται με το περιβάλλον και την κληρονομία που θα αφήσεις στα παιδιά σου στον κοινό μας τόπο!!!!
Όπως σου είπα σε θεωρώ κι εσένα έξυπνο, να σου πω τι πιστεύω για το άτομο σου??
Αναγνωρίζεις ενδόμυχα ότι θα υπάρξει τεράστια καταστροφή στον τόπο αλλά την παραβλέπεις για το προσωπικό σου συμφέρον.
Ειλικρινά ο τόνος και ο τρόπος της συζήτησης μαζί σου μ αρέσει. Εν αντιθέσει με το ακραίο blog των πολιτών Αριστοτέλη.
Όπως βλέπεις οι ακραίοι υπάρχουν και από την δική σας πλευρά. Κάνω λάθος μήπως??

ΑΣΤΕΡΙΞ

Unknown είπε...

Μη με παραπέμπεις σε άρθρα του wiki λεξικού γιατί πρώτα σε παρέπεμψα εγώ στον όρο κοινωνία. Δεν τον αποδέχτηκες όμως. Η καταστροφή είναι τόση όση χρειάζεται για την πραγματοποίηση της εξόρυξης και απολύτως αναστρέψιμη όχι στο τέλος της επένδυσης αλλά στη διάρκειά της. Πρέπει να καταλάβετε το πνεύμα που μιλούμε. Κανείς μας δε θέλει τη καταστροφή του τόπου του. Δε σε άκουσα και εσένα να κρίνεις την αλόγιστη χρήση φυτοφαρμάκων από τους μικροκαλλιεργητές. Ότι καταλαβαίνουμε το επισημαίνουμε και διορθώνεται. Πίστεψε με, στο βαθμό του 1/10 που πιστεύεις τους ανεπάγγελτους εθνοσωτήρες σου. Τίποτα άλλο.

Ανώνυμος είπε...

Κάποια ιστοσελίδα είπες ότι δεν την σχολιάζεις.
Ελπίζω να σχολιάζεις πρωτοσέλιδο εφημερίδας…σημερινό

http://respentza.blogspot.gr/2015/03/blog-post_842.html#more

ΑΣΤΕΡΙΞ

Unknown είπε...

Έχει απαντηθεί. http://www.capital.gr/News.asp?id=2261653
Δε χρειάζεται να προσθέσω κάτι. Και εσύ όμως δε σχολίασες τίποτα για αυτό: http://mion240w.blogspot.gr/2015/03/blog-post_22.html